Till alla jag älskar:

Erika, Denise, Malin: Ni har varit otroligt snälla och glada. Stöttat mig mer än någon
annan nånsin kunde gjort! Jag såg fram emot att gå till skolan när jag var er
ja jag kallar det iaf "bästis".. Hehe. Kommer sakna er mer än ni anar! <333

Hanna, Karolina, Iris, Claudia, Sandra, Saga och Amanda:
Ni var otroligt roliga och gladspralliga vänner. Jag läängtade till skolan när jag
var er kompis som bäst!! Men det var svårt att hålla ihop det på slutet.. För

Karolina och jag var ju ex ex då och så..Och sen blev det bara pannkaka av alltihopp liksom!

Saga och Amanda var mina ex och ja, där trivdes jag nt när det väl var som sämst.

Hanna: Jag vet inte, du pratade inte lika mycket med mig, du ringde inte mig så mycket, 
ja det bara blev så. Slumpen. Men du är en speciell person, som aldrig fryser ut nån!
Jag älskar dig! Det vet du. Även om jag kommer få nya vänner, nya minnen,
o.s.v, så kommer jag aldrig glömma vissa lyckliga minnen. Det är som inristat i mitt hjärta!
Glöm inte att du LOVADE mig att läsa ut HP serien! Haha nåt att göra i sommar kanske ;)

Och de andra bara var emmelan :( Men jag kommer sakna er alla!! <3333

Sofia o Emilia: 
Ni var jättesnälla. Nej, SUPERSNÄLLA, som verkligen försökte anpassa er för min skull.
Jag kanske inte passade in till 100% men ni var snälla och goa :) Jag kommer sakna er!! <3

Klara, Hedda Christine:
Haha! Jag fick inte tid attt känna er! Eller det fick jag men jag tog bara ite chansen!
Ni är roliga och spralliga och.. Ja, snälla! Kommer sakna er!!<333

KIllarna:
Kommer sakna er :)

Ps. Jag önska att allt kunde bli som vanligt igen på ett sett, men på ett annat sätt
är jag väldigt glad att jag fick chansen att känna alla andra jag inte hade tänkt på
så mycket i klassen.



Tack alla i klassen för att ni har stått på min sida (iaf många) !! Jag kan inte beskriva hur
lycklig jag är att få känna mig älskad av er (många)!! Det är otroligt! JAG KOMMER SAKNA ER
SÅ J*VLA MYCKET!*snyft snyft* :) 



Puss!!
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Du ÄR och KOMMER alltid vara vår Bästis :) <333333

2010-06-12 @ 11:27:29
Postat av: Erika

Kopierar Denises text;)

Och vi måste fortsätta hålla kontakten!<33333333333

2010-06-12 @ 13:07:23
URL: http://fixade.blogg.se/
Postat av: Karro

KOmmer sakna dig... Hoppas vi kan ses nån gång vi bor ju endå rätt nära varandra :)

2010-06-13 @ 20:08:01
URL: http://headset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0